JellyPages.com

Google+ Followers

award dari sahabat blogger...

salam..
mula2 nak ucap tima kasih dr cik ieda sebab sudi menge"tag" ainimenerusi award dari 
blogger umar..
ni la post pertama yang saya post untuk 
ta0n 2011...
ni la award yang saya dapat..
 syarat yang mudah diberi oleh empunya bl0g..dy cuma suruh jawab s0klan ni..

*Apa azam lama yang saya masih ingat eh?
-azam yang lama..rasanya nak blaja rajin2 setiap semester..tu je k0t..sebenarnya banyak sangat azam..sampai ada yang tak tertunai..hmmm..

*saya p0n diminta untuk tag lima orang sahaja..calon2 nya adalah..

sapa2 yang di"tag" ni harap2 kalau sudi amik ek..
tapi,kena mintak izin kat tuan punya blog..klik sini  ek..
thanks..


4 comments:

  1. saya tak ada azam...

    Azam mengikut keperluan...

    ReplyDelete
  2. nasriq-bagusla..kalau macam tu..sbb kta tak tw kta boleh penuhi azam tu ke tak..

    ReplyDelete
  3. ay0y0..i dh amik award der...tenkiu tau..hehe

    ReplyDelete
  4. saya xder azam thon ni....tpi teringat kt kwan lme yg benme azam.....hehehe

    ReplyDelete

mula berblogging

Daisypath Friendship tickers