bL0g sayamm!!

assalamualaikum dan selamat pagi kpd semua bl0gger saya ucapkan..huhu

semangat betul rasa hari ni nak meng"update" bl0g tersayam neyh....punyala semangat nak exam sampai saya sendiri tak tid0 sehari suntuk..bukannya study sgt p0n..tapi d0k ralik online...disebabkan tinggal satu paper jer lagi nak exam ari isnin ni,.saya ngan ika ,cadangnya nak study sama pukul 11mlm..pastu pukul 12,nak online..hebat bt0l perancangan kami..study sejam,online berjam2..tapi,..
tu la sebaik mana pun perancangan,Allah lagi hebat sebagai perancang..sebenarnya tak jadi p0n apa yang dirancang tu...saya ni punyala semangat nak study,..sesampainya diriku ke bilik cik atika,..maka.....bermulalah rancangan kami..haha..d0k teng0k movie rupanya..bukan study..siap bawak geng lagi..ketua dia...mama la..tg0kla movie sampai pukul 2pagi..ish3,rugi bt0l rasa buang masa..tapi,aku layan jer la..hilangkan tension..hurmm...abis jer tg0k citer,mama ajak minum kopi dulu...adala dalam 2cawan..pastu..bermulalah epis0d peng"studi"an kami..aku p0n dengan menggunakan kuasa vet0 yang aku ada,pulunla d0k kelip mata depan laptop d0k baca subjek akhlak,tamadun islam dan sewaktu dengannya...berbekalkan kertas dan sebatang pen, aku p0n melakarlah seribu satu isi utk dijadikan n0ta..tak sangka aku ni rajin jugak..haha...teng0k2 jam..dengan penuh saktinya jarum jam dan minit menunjukkan jam pukul 5.30 pagi..fuhhh...ni mesti kesan dari kopi yang aku minum..
aku p0n 'st0p" study..ntah apa yang aku study..harap2 dapatla segala ilmu yang aku baca tu..insyaAllah..dalam kekalutan yang tak berapa kalut tu,..aku p0n tutup laptop dan bersiap utk melakukan apa yang patut dilakukan...sem0ga diterima segala amalan,..pukul 6.50,aku p0n buka balik lapt0p ni..dan inilah hasilnya,..update bl0g...saja jer nak menaip pagi sabtu ni..habis sudah tentatif program aku sepanjang malam..nak g sambung study balik,..sekian bl0gku sayam.!!
bukti snap curi:- ika dan mama merupakan pelajar yang paling "khusyuk" kalau time
lecturer mengajar dalam kelas..huhu

Comments

Popular posts from this blog

NEW CHAPTER OF MY LIFE

Solat Sunat Istikharah

PERHATIAN kepada miz ezmaliza..anda bersalah...