tahniah!!anda mangsa seterusnya...huhu

setelah ku ketahui bahawa diriku di"tag" oleh saudari muhsinah ,  maka...kenalah mengikut step2 yang diberi..jadi sapa2 yang jadi mangsa tag aku,ikutla step kt bawah neh..thanks ya!!mumu..

1. adakah anda rasa anda HOT?
soalan yang amat mencabar minda masa kini..huhu

2.Upload 1 gmbar yg anda suka
 3. cerita pasal gambar
 ada apa dengan gambar ni ek??sbenarnya gmbar ni diambil saja2 jer..time tu aku,rusila, dan hikmah g jalan2 kat baling..takde kena mengena dengan orang yg dlm gmbar tu..kalau ada smbungan kebawah pasal gmbar ni..sbenarnya ada orang tengah "dating"..aku saja tngkap gmbr tu..lpas d0rang perasan aku dan 2orang kawan aku lagi..lari la..takut kena kejar..huhu

4. selain nama sendiri, ape pggilan yg orang guna untuk pggil ko?
nama panggilan aku ckup banyak..kalau "anak2" aku panggil aku mak nik..selaku mak sedara yang boleh dikira penyayang..haha..kat umah p0n kadang2 family pggil nma tu..
kat bwh ni adala sket psal nickname aku..
 selain aini, ada yang panggil aku nurul,ain,erni,eni,..yg paling aku tak leh lupa ustaz aku suka pggil aku guna nma laili..aku p0n tak tau apa kena mengena dengan nma aku..jauh jgk bezanya..smpai jer kat mktab, shbtku yang tersayam,iaitu mumu,selaku orang yang tag aku, cukup suka pggil aku dengan nama ninie..tu jerla serba sedikit pasal nma aku..sbnarnya byk lagi rasanya..penuh entri plak nnt..

5. tag lagi 6 orang


6. siapakah gerangan no 1 pada anda
 kawan yang paling.............kalau dengar citer seram..cnfirm aku kena tidur ngn dia skali..jgn marah ika..
7. kata sesuatu mengenai org no 5
mama!!!tmpat ku meluahkan isi hati..kena ceramah s0kmo nge mama..

8. no 3 ada hubungan ape dgn anda?
hubungan???hahaha..burung hantu,..kunang2??kawan aku..

9.Bagaimana pula dengan num 4?
maziah..erm???walaup0n hebat,..tp..dia ngan ika..sama jer..sepesen..haha

10. pesanan kepada org no 6. 
to hikmahana...jangan lupa gtw aku sapala "insan" dlm f0n anda tu..teringin nak tahu..

11. kelebihan pada no 2?
menjadi farmasi bergerak utk aku..tyme aku sakit kepala..dialah yang aku cari..nak amik ubat la..stu lg yg pling penting..shaggy..anda mmg satu2 nya kawanku yg b0leh ______dlm laut..hehe(gurau jer sayamm)...

wahhh,,,abis sudahh..kita tgk sapa pulak yang jadi sasaran "tag" berangkai neyh.. 



Comments

Popular posts from this blog

NEW CHAPTER OF MY LIFE

Solat Sunat Istikharah

PERHATIAN kepada miz ezmaliza..anda bersalah...