awak dah kawinnn!!


alhamdulillah..
kahwin suda kawan ku sorang ni..
post ni special untuk awak nurnadiah binti razali..sweet x aku?
dari 4, tinggal aku sorang..haha..
insyaallah..doakan..akan menyusul..


kita kenal kat maktab..
5 tahun setengah..
konvo pun dok sebaris..
sekali posting pun..sama tempat..LEDATOK..@lahad datu..
memang kuat jodoh kita sahabat..
jadi lagi housemate aku..nasib baik skolah tak sekali..haha..

selamat melayari bahtera perkahwinan sahabat..
moga kekal bahagia hingga syurga.
serta  sahabat kesayanganku atika natasha dan rusila farhana juga..
moga sentiasa diberkati Allah..
gambar2 kawin awak2 lupus bersama hp lama aku..masuk longkang..xleh buat apa dah..
alhamdulillah.
awak semua bahagia,saya pun tumpang bahagia dan gembira.insyaallah.
doakan kita semua.doakan saya jua.

"memoriku ceriteraku"

#hidupseorangguru
#perantauislami
#a.a

Comments

Popular posts from this blog

NEW CHAPTER OF MY LIFE

Solat Sunat Istikharah

PERHATIAN kepada miz ezmaliza..anda bersalah...