my sista's wedding..

Bismillah..Assalamuaalaikum semua..

Memang susah nak "hapdet" blog ni..macam2 i nak ciiter..

*Kenduri kakak kawin
*dapat anak nakan baru
*tamat belajar
*citer2 sweet
*citer2 bitter
*citer2 sour..

macam2 ada..ni kan blog aku..so, aku punyer diary la aku nak citer macam2..hihi..

 First of all..aku nak citer tentang walimah kakak gue..anak ke-6, and kakak gue yang keempat..
My sista nie katanya dia nak kawin ala2 princess gtu..haha..princess in village katanya..majlis my sista ni 23 nov 2014..aku pulak habis study 21..memang giler exhausted..penat yang teramat sangat..sebab, every week aku kena ulang alik balik umah sebab nak tolong persiapan kawin akak..and at the same time, aku kena struggle untuk my final exam..memang kena struggle tahap giler2 sebab pointer aku semester 7 jatuh merudum (so sad to write that)..
tapi..alhamdulillah..segala kepenatan dan usaha keras membantu walimah akak..amat memuaskan hati kami sekeluarga..hehe..mana taknya..pelamin, photobooth, meja makan beradab..semua kami buat semua..tak mau tempah..(konon pro semua..hikhik)

yang ni la photobooth hasil kerja tukangan aku n kakak aku..
(sape2 berminat, boleh pm yer..nak tiru pun buleyy..hehe)



 
 yang ni pulak sebahagian daripada adik beradik aku..termasuklah ipar duaiku..anak2 menakan aku ilang mana ntah..diapit oleh mak i2 n pak cik2 yang ter over sudaa..

 

sekian saja cerita kerja kawin kakak ku..
sesapa rajin,,silakan baca..xnak baca..xpa ja.. :)
 assalamualaikum..



Comments

Popular posts from this blog

NEW CHAPTER OF MY LIFE

Solat Sunat Istikharah

PERHATIAN kepada miz ezmaliza..anda bersalah...