JellyPages.com

Google+ Followers

-surat untuk jiwa-

kepada jiwa yang tenang...
bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum...

jiwa..apa khabar anda sekarang??hati kat sini rasa sangat tak sihat..hati jadi sentiasa gundah..hati tak boleh nak khusyuk bila wat ibadah..kenapa ya jiwa??jiwa..tolongla hati..kenapa hati sentiasa ingat dan fikir perkara-perkara yang tak sepatutnya difikirkan..hati suka membebankan otak..otak selalu sakit sebab hati..hati tak nak otak sakit lagi..hati nak bersihkan diri hati..jiwa.tolongla hati..hati nak jaga diri hati elok-elok..hati dah buat macam-macam sebab nak tenangkan diri hati..tapi..hati tak boleh ..mungkin sebab hati ni jahat kot..hati ni selalu terfikir nak wat macam-macam..jiwa...tolongla hati...jagala hati untuk kali ni jer..cuma jiwa yang baik yang boleh tolong hati hilangkan masalah yang hati ada sekarang...
jiwa...sebenarnya..hati teringin nak luahkan dan lepaskan segala yang tersirat dalam diri hati..tapi..hati tak mampu..hati tak kuat..hati takut..hati takut hati dilukai..hati takut hati tak mampu nak selesaikan masalah yang akan hati temui nanti..cuma,hati harap sangat..jiwa boleh tenangkan diri hati...mungkin nanti..bila sampai masa..jiwa akan tahu masalah hati sebenarnya...ok,la jiwa..nanti hati kirimkan surat untuk jiwa lagi ek..hati nak tenangkan dan rawat diri hati dulu..orang kata..kalau nak tenang,dekatkan diri dengan pencipta diri..pasti temui hati yang tenang...wassalamm...

ikhlas dari hati sanubari... 
 

*sentiasalah rawat dan check hati kita dengan doktor yang terbaik...kalau berlarutan teruk sakitnya nanti..*
 

2 comments:

  1. betul3. hati pon kene check kan =)

    ReplyDelete
  2. heeee~nice entri~cipa dtg bwk award~amek tau!

    http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

    ReplyDelete

mula berblogging

Daisypath Friendship tickers