c0ntest??award???




cuti2 ujung ta0n neh..dpt plak award kt aku..grasias ya ustaz..award nie ak dpt dr ustaz caRi j0doh...c0mey award ni..

dh dpt awARD ni,..saya kena buat satu entry yang melet0p..cmnerla ak nak letupkan entry ni ek..kena g cari mercun b0la dulu k0t..beru meletup..kalau tgk dr link bl0g ustaz ni..http://mencariisteri.blogspot.com..mcm saudara ni tgah mencari se0rang "zaujah"..bila pikir balik macam c0ntest carei cari j0doh jer..aku p0n tak twla apa sebenarnya nak tulis ni..cuma harap2 ustaz neh dpt jmpa bakal isteri dy..kalau takde,meh nak t0long cari..huhuhu..ok,yang saya tau,saya da wat apa yang dia suruh..syarat2nya adalah++++
♥Jadi follower blog USTAZ
-mmg c0nfirm dh jadi,kalau tak,cmner nak dpt award..

♥Copy pic kat ats ni n linkkan dengan (http://www.mencariisteri.blogspot.com)
 - ok,yg ni p0n da wat..siap print tmpal kt bilik lg..

♥Kemudian klu dh bt 2 perkra d atas ni...komen N3 ni..tngl kn link yg korg bt..supaya sng kerja USTAZ dan tag 3 kwan...untk N3 BOOMBASTIC ni!!!....tu jer!!!
-sudah semuanya..ehh..tag kawan bl0m lagi..jap2..cal0n isteri seterusnya tag selepas ini ialah..

*cik atika yang cute??
*mr.L0lz
*cik shaggy yg kusayaamm

b0leh tag 3jer..kalau ikut ati..nak tag semua orang..huhu

blogger-emoticon.blogspot.com
TARIKH : 13 OKTOBER 2010 - 31 DISEMBER 2010
c0ntest ni berlangsung..


blogger-emoticon.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Solat Sunat Istikharah

PERHATIAN kepada miz ezmaliza..anda bersalah...

NEW CHAPTER OF MY LIFE