kisah aku dan kamOoo..epis0d 1..huhu

Bismillahirrahmanirrahim...
lama tak menaip sendiri..asyik d0k copy paste jer..tringt kata2 s0rg shbt..""mula2 copy dlu..
pastu cuba try "teh"plak""..sshnya nak phm mksud dy..mdlm bt0l..balaghah tggi rsanya...
katanya lg.."copy" ni senang nk wt..tp.."teh" ssh nk wt..sbab teh ni memerlukan kta utk kembangkan teh nya dulu..pastu bru dpt hasil nya..klau "copy",kta cmpur skali jer..dh jd airnya..dy sruh sya aplikasikan apa yg dia kta utk sya,dlm bl0g ni..cba phm bt0l2 aytnya..mula2 mcm pening sket..tp..bca bt0l2, brula ku mengerti...
aku cuba utk mggunakan ayat yg dikatanya tu..sbg slah stu wadah utk ak mneruskan khidupan ni..
s0...hari ni, jari ni terasa mcm nak menaip jer..maka...bermulalah satu kisahh...sbenarnya ak nak bercerita..huhuhu
sepanjang d0k kat IPSAH yg tersayamm neh,.ak dpt byk sgt pngalaman..ada pahit,ada manis,ada mcm2 lg rsa yg tak dpt digambarkan oleh keyb0ard lptop aku neh..hehe..kat sini,aku blaja erti PERSAHABATAN..

 aku kenal..mna kwn yg dpt d0k skali utk ak luah perasaan..mna kwn yg b0leh wt kawan shj..n mna kwn yg kdg2 kwn..kdg2 tak..hurmm..tp..kwn2 aku kt sini semua baik2..ak bersyukur sgt,dpt sekelas ngn mumu,jojie,r0se,nashr0h,mama(tmpt ak kna buli perasaan),ika,maziah,shaggy..dan kwn2 laki yg sggup tahan ngn perangai kwn2..abe(kk sem3),irfan,kudin,t-hi,jelah,bulat kacak,zaki(L),p0k ceq,hasif,amz, dan last skali co-in....best sgt dpt kwn2 mcm angpa/korang/u all..hehe..
first step,ak kt IPSAH ni..ak ingtkan kwn2 pmpn klas aku..tak leh skepala ngn aku..rupa2nya..smpai jer kt bl0k H..brulah ku tahu..yg anda smemangnya spt aku..huhu..dapat kwn2 llaki mcm k0rg..mmg best..sp0rting jer smua nya..hurmm..mls la ak nk puji byk2..stg pkat tak smpai kuaters..sbb d0k pkir bt0l ke tak statement aku..tp..yg pasti..saya sgt gembira dpt kwn2 mcm anda SEMUA!!!..
panjang2 citer nnt abis smua rahsiaku terb0ngkar tntg F_M..huhu..klau rajin akan ku smbung utk epis0d ksedihan n kegembiraan berada di IPSAH..sekian..utk hari ni..my bl0g my st0ry..

Comments

Popular posts from this blog

NEW CHAPTER OF MY LIFE

Solat Sunat Istikharah

sedarkah kita...