miz ezmaliza...anda ditangkap kerana telah mencuri masuk blog saya dengan keizinan...dan mengikut akta sendiri..ini hukuman untuk awak.. WAJIB terima.. anda didapati bersalah kerana - - - - menjadi follower ke-200 blog comey saya nie...!!! wahhh...excitednya... so...sebagai menghargai awak...saya dengan hepinya nak bagi AWARD khas untuk AWAK... .........jeng jeng jeng....... ~miSs EzmaliZa~ dan ini awardnya comey kan award nie..??? jemput la amik yer sayammku miSs EzmAliza... khas untuk awak sorang jer taw.. thanks ya..my dear.. ...
salam..akhirnya,..dapat saya join segmen dari blogger terkenal sekarang ni Ben Ashaari ...untuk IPTA/IPTS.. IPG?? boleh3 kot..kan dah setaraf...haha..senang jer cara dia.. Belajar mana ? Jurusan ? Tahun ? IPG Kampus Sultan Abdul Halim.. Pengajian islam/english/arab baru sem1 ijazah.. Asal mana ? Umur ? asal dari pahang kalau ikut tahun dah 20.. Kenapa amik jurusan itu ? sebab mintak kursus tu..mungkin rezeki di bidang ni..insyaAllah.. Cita cita .. insyaAllah..pendidik.. *sapa2 nak join klik sini
salam... wahh..baru saya jumpa bl0g untuk bakal guru..terasa dihargai sikit...ni adalah entry saya untuk segmen pelajar Ipg/Maktab..saya terjumpa segmen ni dr bl0g kawan saya.. cik hikmahana.. segmen ni sebenarnya dari sini ....untuk kengkwan bakal2 guru dan pendidik yang berjaya nanti..cubala join skali ek..sebelum saya terlupa, admin blogpilihanmalaysia dia ada tanya soalan.. apa beza antara IPG dengan Maktab?? jawapannya saya rasa kebanyakan bakal2 guru akan menjawab..sama sahaja..ipg ni dah di'upgrade dari maktab...ramai kalau orang luar tnya..belajar kat mana?then, kita jawab kita belajar kat ipg..mesti tertanya2 orang tu..tapi,kalau sebut jer maktab..confirm tahu,..kenapa ek??mungkin sebab dah terlalu lama d0k dengar sebutan "maktab"...bila dah dinaik namanya ke ipg..gitula jadinya.. no.2- encik azman roslan ni ..menyatakan perkara yang saya kena lakukan... no.3- Gambar anda bersama rakan sekelas gambar kelas semester 1 foun...
Comments
Post a Comment